Aandachtige lezer 1 las waarschijnlijk dat wij binnenkort een nieuwe aanwinst mogen verwelkomen in ons team. Een spits die scoort met zijn ogen toe. UPDATE: de transfer hangt in de lucht en kan elk moment officieel bevestigd worden.
Aandachtige lezer 2 zal zich misschien de volgende quote herinneren waarmee ik afsloot in mijn blogpost ‘En, hoe is’t bij Energy Lab?‘:
En ondertussen werken we aan heel wat nieuwe ideeën waarover ik hopelijk binnenkort een nieuwe blogpost kan schrijven. 1 ding staat vast: het gaat cool worden.
Wel, voor aandachtige lezer 2 heb ik héél leuk nieuws: ’t is zover.
De komende weken worden razend spannend. Naast een kindje erbij, lanceren we met EnergyLab een nieuw (en uiteraard cool) project: MyTrace.
Een tweede geboorte zou je kunnen zeggen want MyTrace is een initiatief waar ik van bij het begin betrokken bij ben. Van de eerste pitch tot de uitwerking ervan.
Héél leerrijk omdat het een combinatie is van technologie (een app), event (activaties langs het parcours), brand marketing (nieuw concept in de markt zetten) en stakeholder management (prijzen en partners zoeken). En toegegeven, het was en is niet altijd een walk in the park.
Wat gaan we doen? Eenvoudig: jou doen lopen.
We willen dat je van maandag 4 november tot donderdag 7 november minstens één keer rond de Watersportbaan in Gent loopt, wandelt, kruipt,… Soit, je moet bewegen, da’s de rode draad.
Waar zit de coolness factor?
Die zit ‘m in:
- de MyTrace app die we lanceren waarmee je jouw virtueel startnummer aanvraagt en jouw trace registreert
- de activaties langs het parcours (licht en muziek, gratis pasta en massage, bevoorrading door obers in kostuum en een knallende afterparty)
- prijzen, prijzen, prijzen en nog eens prijzen
Iedereen die één keer rond de Watersportbaan loopt, maakt kans om te winnen. Onze prijzenpot is, al zeg ik het zelf, niet min: party weekend met je vrienden naar Ibiza, élke (ik herhaal: élke) dag een VIP package om naar Cirque du Soleil te gaan en veel meer.
Participatie boven prestatie, da’s de basis. Maar wie wil mag zich wel uitleven om de beste tijd of langste afstand te lopen.
Zoals elk zichzelf respecterend cool brand is een samenwerking* met een hippe blogger vereist. Resulterend in deze blogpost (knipoog 😉 ).
En nu serieus. MyTrace belooft écht sjiek te worden. Voor meer concrete info verwijs ik naar de website en socials die we hebben opgezet:
- Website: www.mytrace.be
- Facebookpagina: www.facebook.com/MyTraceBelgium
- Facebookevent MyTrace: https://www.facebook.com/events/414280502556824/
- Facebookevent afterparty: https://www.facebook.com/events/2639385539471223/
- Instagrampagina: https://www.instagram.com/mytracebelgium/
Ge komt toch ook eens af?
* Word ik betaald voor deze blogpost? Wel… Technisch gezien wel aangezien EnergyLab elke maand een som geld doneert op mijn bankrekening. Maar dat heeft niets te maken met deze blogpost, tenzij ik mezelf een factuur stuur. Da’s nog geen dom idee eigenlijk. Zo doen ze het uiteindelijk ook in het voetbal met hun makelaars. Heeft iemand een doekje voor mijn schone handen?
** Deze vestzak-broekzakoperatie is voor alle duidelijkheid niet aan de orde 😉 Ik schrijf dit enkel omdat ik trots ben op mijn project 🙂
*** UPDATE: In afwachting van verdere berichtgeving is de nieuwe spits nog steeds niet aangekomen.
Pingback: De acht meest gelezen SPORT.Blogs van 2019
Pingback: Opnieuw een geboorte: KeepMoving
Pingback: Baas van mijn pijn
Pingback: Bye bye Energy Lab, hello Chili Publish – SPORT.Blog
Pingback: Dit was 2022 – SPORT.Blog
Pingback: Dit was 2022 - LIFE ON EARTH